31 oktober 2011

To die for


Kolla vilka ursöta ballerinatofflor jag just hittade, ett märke som heter Ruby + Ed. Skulle inte de vara perfekta för mig att tassa i inomhus i Gammelbo i vinter? Vi har ju alltid är kallt på golvet, ja inte bara på golvet då utan överallt typ.

Jag bara älskar färgen och de ser så otroligt mjuka ut inuti, jag hittade dem hos GetMyFashion.com.  Hittade nyss några bilder till på nätet, var tvungen att lägga till dem. ;-)



FAVORITACCESSOAR - Om jag bara får välja en typ? Varför? Favoriten här?

Om jag bara får välja en typ av accessoar så väljer jag utan större tvekan en väska. Jag har alltid en massa prylar med mig och tycker rent allmänt inte om att ha mycket saker i fickorna. På vintern vill jag ha en större väska men på somrarna går det bra men en liten som bara innehåller det viktigaste.
Just nu är det denna svarta väska från Ceannis som används, den är jättestor och jag får plats med allt möjligt i den vilket jag gillar skarpt.


I somras hade jag den här lilla väskan som kommer från Nova Bags, ett märke som jag upptäckt i år som jag gillar skarpt. Just denna bild är lånad från Sisinstyle som säljer Nova Bags.

De andra väskorna är typiska väskor som faller mig i smaken. Den nedanför är också från Nova bags och den bilden har jag lånat från Nordljus.

Sen kommer det ett par väskor från Indiska, de har alltid haft snygga väskor i skinn. Faktum är att jag har en necessär i skinn som kommer därifrån och den har många år på nacken, förutom att den tappat det som var på insidan så ser den inte en dag äldre ut på utsidan än när jag köpte den.
Sista väskan kommer från ett av mina favvoskomärken, nämligen Neosens. De kan uppenbarligen inte bara göra skor utan även vackra väskor, vilket de bevisar här.

För övrigt är allt sig likt med Fredrik i Köpenhamn igen, jag och Esme är ensamma hemma för det är höstlov och vi har skickat Emmis till sin pappa.

Ska fota lite kattungar till nästa inlägg och lite kort berätta om Drammen, till dess får ni ha en kalasmysig måndagskväll!


7 kommentarer:

Hilde sa...

Vilka söta tofflor. Klart du ska ha ett par:) Jeg tror jag ska satsa på ett par Jolie från Emu. Nu har jag fått väsksjukan, gudars vad mycket snyggt det finns där ute. Ha en mysig kväll fina du.
kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snygga tofflor, jag ska genast kolla din länk. Är ju perfekt som julklapp också. Jättefina väskor, du har så bra smak.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Ballerinatofflorna är helt underbara! Jag har lagt ett bokmärke till shopen:-)

Happy Halloween!!!

Kram

Fröken Abbe sa...

Kan precis se dig framför mig, där du tassar omkring i ballerinatofflorna och velourklänning!
KRAM

Life´s Silverlining and I sa...

Hej hej, kul att hitta till dig! vilka superfina tofflor, de måste jag kika närmre på- gillar tofflor!
ha en fin kväll!

Carinale sa...

Tjeena på dig Javabruden!
Du ser ut - hur man nu kan se de?!?
att må bra.
Tänkte nog mest på att inlägget hade en positiv känsla :)

Ang. handväskor så är jag lite av en periodare men instämmer i att väskan helst ska vara tillräckligt stor för att rymma ALLT viktigt som man behöver ha med sig.

Å tofflor är inget för mig.
Jag är nästan alltid varm om fötterna och skulle nästan kunna gå barfota året om.

Kraam

Designe sa...

Oj, så söta tofflor! Som gjorda för en princessa! :)

Snygga väskor oxå!

Jaa du, du borde göra en dalaresa, är såå mysigt där och det finns så mkt duktiga hantverkare! :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...