7 juni 2010

Arga snickarens värsta mardröm


Jag är en sån där människa som har flera projekt på gång samtidigt, många av dem existerar bara inne i mitt huvud för tillfället. Ibland när jag ser på Arga snickaren så brukar jag tänka att han skulle ha fått spader över mitt agerande när det gäller projekt.

Jag hoppar hej vilt mellan olika som det faller sig och som jag har lust. Nu tillhör jag ju förvisso inte kategorin som aldrig färdigställer projekt men visst är det kul att ha mycket i gång samtidigt att välja på?

Nedan ser ni ett av mina projekt, på bilden fattas en del men jag tror nog ni ser vad det ska bli när det blir klart. Vissa pessimister skulle nog ha uttryckt sig "om" det blir klart men jag till hör ju optimisterna, åtminstonde när det gäller mina egna projekt. ;-)


Här i Gammelbo har vi ju haft sommar ett tag och tiden vid datorn tycks inte räcka till att blogga, däremot försöker jag kika in hos er andra i Blogglandia. Det finns ju en hel del duktiga bloggare som håller i gång med tips och tricks till oss andra latisar. *hihi*

Min älskade, äv kallad Mr Odd Molly ska snart få leva upp till sitt alias. Han befinner sig nämligen i Köpenhamn nu och ska få lyckan att besöka den nya Odd Molly-butiken på Svaertegade 12. Ska bli spännande att se om han hittar det som ligger överst på min önskelista just nu, nämligen Sparkly remix blouse i dark powder.

Egentligen ligger en Lotta lotta coat i powder överst men den är så dyr så den väntar jag med till rean i stället, dessutom så är remixen så vansinnigt svår att få tag på i den färgen, i min storlek.

På onsdag är det dags för missarna igen och tills dess fortsätter jag med alla mina projekt.

Ha det nu så underbart den här veckan!

11 kommentarer:

Tina sa...

Fin den blusen är! Hoppas han får tag på den.
Många project här med men ja mest i skallen... :)

Kram

Unknown sa...

Hoppas att han får tag på blusen åt dig! Den är otroligt fin. Har också jättemycket projekt på G för huset, men 99,99% av dom sitter i skallen fortfarande. Väntar på Lotto-vinsten;) Kram

Unknown sa...

Den är superfin! Lotta Lottan är en riktig goding men som du säger, den gör sig bäst på rean ;) KRam hjärtat

Anonym sa...

Vilken fin blus! Hoppas du får en! Ja projekt saknas ju inte.... vi ska dränera runt ladan o det blir en hel del runtomkring som ska grävas också....
Ha en bra vecka!
Kram Susanne
www.pilgarden.blogg.se

Unknown sa...

Bönan!! hahhaha :D Japp, jag kan ju jobba som tolk till dig i värsta fall ;) Skall ringa dem och kolla imorgon. Kanske jag kan övertala morsan till en road tripp så hon hämtar den ;) Kram

Carinale sa...

Håller tummarna för att Mr.Molly hittar det du söker - ska bli mycket spännande att få kika in i din Mollygarderob i sommar :)

Kram
/Carina

Carinale sa...

Hmm, sa jag det föresten att en av 'Arga snickarens' hantlangare bor - eller nu ljuger jag lite, hans mamma bor och han är uppväxt i huset brevid vårt.
HImla trevlig och snacksalig typ :)

Kram

Mormors Veranda sa...

Projekt är alltid kul å bra att ha flera samtidigt, då är det bara att välja vilket som passar just idag :)
Dina små raringar växer, å blir bara sötare å sötare!
Ha de gott! Kraam Ingela

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Jag är sån när jag ska städa. Då springer jag från rum till rum. Jag måste säga till mig själv hela tiden ett rum i taget :-)
Kram Anette

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas han får tag i den vackra blusen! Klart du ska bli bortskämd av Fredrik, det gör han alldeles rätt i:) (förresten så tycker jag gott ni kan unna er lite grann så som ni sliter o grejar hemma, eller hur!)

Det var första gången vi var med i nån tidning, kul men lite pirrigt! Har fått en förfrågan till efter det men tackade nej eftersom vi inte fått till alla rummen som vi vill ha dem än..

Skulle gärna vilja se ett hemma-hos reportage från Gammelbo i framtiden;)

Kraam från oss på Kråkered!

Mia sa...

Jag hoppas verkligen inte att arga snickaren har vägarna förbi oss för här är mycket ofärdigt men snart så. Jag har lovat mig själv att inte börja på fler saker och definitivt inte något i trä. Lekstugan är mitt sista stora projekt.
Jag har missat en del ser jag har haft fullt upp hemma med sömnad. Så söta de små kattungarna är min äldsta son satt vid datorn i dag med en kompis och tittade på blocket efter cyklar, kaniner och apor. Hade säkert tittat på katter med om de hunnit.

Lycka till med alla dina projekt.
Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...