1 juni 2010

Upptagen.......


med det här just nu och tittar ni noga så ser ni min lilla hjälpreda Marwin.

Trädgården har formligen exploderat i blomster de senaste veckorna och det gror verkligen som ogräs överallt, ja ogräset också så klart. ;-)

Det är svårt att ta sig datortid när himlen ser ut som den gör i Gammelbo just nu. Jag kikar in emellanåt för att vila min rygg som inte är så förtjust i den här årstiden, men den har inte så mycket att säga till om just nu.

Njut nu av det underbara vädret så ses vi i morgon igen för då är det ju katttajm.

4 kommentarer:

Carinale sa...

Hej du barfota barn!
Jodå, här är det sällan eller aldrig som strumpor tas på, lite som med rattmuffen.
Rimfrost = Strumpor på, islossning = strumpor av. Det här betyder att jag gärna går i stövlar variant tunna och barfota.
De UGG´s som jag köpte är stickade så det blåser fritt igenom dem :)

Å tänker inte pipa om någon gräsmatta som ska klippas, mina 300kvm vs dina 3000kvm känns allt för ojämnlikt.
När det gäller ogräset så är maskrosor det enda som jag känner igen allt annat frodas fritt, hmpf...

Kram
/Carina

Jenny sa...

Halloj på Gammelbo!

Vilka fina blombilder du bjuder oss på idag!

Ser fram emot morgondagens "kattrapport":)

Nu ska jag själv ut o rensa lite i rabatten, förstår inte varför gräs o klöver trivs så bra där;)

Kraam Jenny

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Härliga sommarbilder man vill bara vara ute i trädgården. Ha det så gott i värmen!
Kram Anette

Unknown sa...

Fina bilder....Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...