21 februari 2011

Äntligen Elsa......


har jag fått dina bilder in i datorn. ;-)

Besöket förra helgen vid Elsa Andersson Konditori i Norberg förevigades ju med min knäppa kamera och nu vet jag vad det har varit för fel på den. Den har sparat allt till internminnet för flashminnet i kameran har suttit löst, så när jag har kopplat kameran till datorn så fanns inte bilderna där som jag tog förra helgen. Men nu har jag sett till att flashminnet håller sig där det ska och här kommer lite bilder.

Tyvärr blev många av dem suddiga och fick kasseras för jag hade så bråttom när jag skulle fotografera. Det pågick en skidtävling i Norberg och det var knökfullt med folk överallt och det finns inget som är så stressande som att fika/äta med mycket folk runt omkring. Jag infaller alltid i MacDonaldsstämning då, ni vet när de går och sopar runt en när man äter och man skyndar sig så mycket man bara kan.

En annan stressande orsak var vår lilla Sjukmus, hon var så hängig när vi åkte dit och sen sov hon hela vägen hem. Väl hemma upptäckte vi att hon hade feber och sen blev det inte mycket sovet den natten för Esmeralda yrar alltid när hon har feber. Hon mumlade oavbrutet hela natten och jag som är så lättväckt hann aldrig riktigt somna in innan jag väcktes igen.

Nåväl, det gick snabbt över och på tisdag var hon tillbaka på dagis. Här är nu äntligen bilderna från förra helgen, spana in taket. Me ce like.

Ha nu en riktigt härlig vecka så återkommer jag med mitt Trendsalesfynd på onsdag, behöver jag nämna att det är en Molly. ;-)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad jag blir sugen på att hälsa på hos Elsa när jag ser bilderna:) Kram!
(12 i morgon)

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilket mysigt ställe!! Det skulle jag gärna besöka:)

Ser fram emot att få se ditt senaste Mollyplagg!

Adobevinet, ja det hade ju ett passande namn för en "dataputte";)

Ha det bra!

Kraam Jenny

Lingonberrie sa...

Härliga, härliga bilder! Stackars lilltjejen som var lite hängig.. och snö? Det har man ju inte gått på ett tag :-) :-)
Jag har inte varit i Norberg på 10-12 år så det var kul att få en flashback.
Hoppas kakorna var goda!!

kramar till bönan!!

Rosor och Pioner sa...

Precis så mysigt som jag kommer ihåg det från i somras och vad jag kan erinra mig så var det mycket folk där då också trots att det inte var någon skidtävling ( iofs brukar det inte vara skidtävlingar på sommaren), så jag kan föreställa mig hur var under tävlingen. Hoppas lilla sjuklingen har kryat på sig.
Stooor kram
Susanne

Carinale sa...

Tjena Kaffebönan!
Såg att Linda lyckades fånga dig på en fin bild till sin blogg - kul :)

Det där kondiset ser grymt mysigt ut om det inte vore för att alla konditorivaror för närvarande är bannlysta att jag störtat dit.

Mycket annat & lite betong sa...

Det ser så där härligt gammeldags ut. Vilket mysigt ställe!
Men var är alla människor? Det ser ju helt tomt ut.

Hälsningar från Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...