15 september 2010

Jipppppieeeeeee - en Award


Jag har fått en Award av gulliga Jenny som hör Hemma på Kråkered, hennes underbara blogg har nog ingen av er missat vid det här laget. Om ni missat den så passa på att besöka henne, då blir hon så glad för hon är hemma från jobbet för att kurera sig. Ja i alla fall var hon det i går. ;-)

Tack Jenny, jag såååååååå glad att du tänker på mig.

Med Awarden uppmanas jag att berätta om 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat, visa ett favoritfotografi samt skicka Awarden vidare till 5 andra bloggare. Materialist som jag är så vore det inga problem att berätta om 3 saker men jag väljer lite annorlunda i stället.

  1. Min älskade Fredrik samt mina barn, de är ju mitt liv.

  2. Mitt hem, huset och gården i Gammelbo där jag för närvarande lägger ned en massa tid med att renovera och sätta min och Fredriks prägel på huset.

  3. Mitt älskade Tyngsjö dit jag åker för att vila ut, där finns nämligen en osinande källa med energi som bara väntar på en när man kommer.

Favoritbild var lite svårare, man har ju inte allt i datorn även om allt nytaget numera hamnar där. Jag har valt en bild som jag tagit för många år sen en vinter när jag bodde i Norr Amsberg utanför Borlänge. Det finns en väg en bit därifrån som leder till Insjön, där längs den vägen är det här fotografiet taget och det är mycket vackrare i verkligheten. Dåtidens scannrar var inte av kvaliteten man hade förväntat sig i dagsläget.


Slutligen ska Awarden i väg till 5 nya bloggare och jag skickar den vidare till dessa:

Fredagsmailsbloggen/Carina

Imagination is real/Katinka

Sannibus

Tigers tassemarker

Mormors Veranda


Hoppas ni alla har det bra så här mitt i veckan, själv sliter jag med måleri bland annat och inget verkar gå mig i händerna den här veckan. *suck* ;-)

8 kommentarer:

Mormors Veranda sa...

Hej! Tack så mycket snälla du för Awarden!
Ha de gott! Kraam Ingela

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis til Awarden! Du är verkligen värd den!

Ha en trevlig kväll! Själv ska jag ta hand om dotterns nyopererade hund.
Agneta

Unknown sa...

Men tack snälla underbara du!!! Jag fixar med detta i helgen för jag Traderar... Jiiippiiiee... :S NOT!!! Puss och kram!

Unknown sa...

Tack snälla Maria för kantarellerna! Min svärmor rensar för fulla muggar nu;) Ska njuta av dom smörstekta på limpmacka:) Kram

Felix sa...

Stort Grattis till dig till din Award! Roligt att du är tillbaka på bloggen efter sommaruppehållet... :-)
Och tack så mycket för att du tänkte på mig! Vad överraskad och glad jag blev! Jag skickar vidare Awarden någon av de närmaste dagarna.

Hösthälsningar
Elisabet

Stina sa...

Kram till goa vännen.:-) Stina

Jenny sa...

Heej du söta!!

Tack för goa ord om mig! Klart min favvo-Dalkulla skulle ha en award;)

Vilken vacker bild du valde!

Ha en sköön fredag!

Kraam Jenny

Designe sa...

HIhi...va kul! Grattis!:) Gu va jag gillar typsnittet på texten här på sidan!..var har du hittat den och hur får man till den?
..jo, min lill-signe kommer oxå då man ropar på henne..och fort går det...men hon är ingen knäkatt..bara "sovapåenisängenkattochiblandisoffan" :) Hon fick ett fint halsband idag som det står telefonnumret på!
Ha en fin helg! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...