2 september 2010

Grattis Älskling!


I dag är det din dag min käre Fredrik, du kommer att serveras Marias favvotårta och självklart blir det en massa paket. Hmm, ja en massa var väl kanske att ta i men det blir i alla fall 3 paket. Det är typiskt dig att låtsas som om du inte bryr dig om paket men oj så besviken du skulle bli om du inte fick något. För gammal eller inte, när det kommer till paketöppning så gläds du innerst inne som ett litet barn.

Du fyller mitt i veckan och det är inget jämnt nummer du fyller, så det blir kanske inte någon jättefest. Vi ska i alla fall ha lite mysigt och äta god mat och njuta av att vi har varandra.

Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så mycket.



PS. Hon är snart tillbaka igen och framöver blir det inlägg om Odd Molly, besök vid hyttan som Ernst fixat till under sommaren samt recept på min favvotårta. Plus självklart om kattungarna också Josanne, hur kunde jag glömma det. ;-) DS.

8 kommentarer:

Josanne sa...

Grattis till maken! Och framförallt KUL att se dig här igen. Har saknat dig!
Kanske kan man få en lite uppdatering om kattungarna också?... KRAM!

Tina sa...

Grattis till maken!
Jätte kul att se dig här.
Ha en fin dag.

KRAMAR

Mormors Veranda sa...

Hej! Grattis till Fredrik!
Jättekul att du är tillbaka. Hoppas du har haft en skön sommar!
Ha de gott! Kraam Ingela

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad kul med ett nytt inlägg från dig! Stoort grattis till Fredrik aka Mr Odd Molly!! Hoppas han får en trevlig födelsedag med sin älskling:)

Ser fram emot nya inlägg om både Ernst o kissekatterna!

kraam Jenny

Jenny sa...

Hej igen Vännen!
Vad kul att din dotter har så bra smak!! (från mor sin;))Vi valde mellan den vita o den rutiga lampan o bestämde oss tillslut för den sistnämnda. Ibland ångrar jag att jag inte tog den vita, lite svårt att matcha det rutiga mot vissa av mina dukar:)

Ska hälsa Göstisen när jag ser honom, han är alltid så busy nuförtiden, kommer in o äter middag o sen snabbt ut igen:)

Är så nyfiken på att få se hur mycket kattungarna har växt!

Kraam från oss på Kråkered!

ååååååååå sa...

Hej! =)

Vas roligt med en dalkulla. Jo då..jag kommer från Avesta. Är född och uppvuxen där. Men kärleken drog ner mig till Halland där jag bott i 5 år nu. Älskar ju havet. Men älskar ju oxå naturen där uppe. Vackraste björkarna..dom finns ju där...Eller hur?! ;-)

Japp jag hittade ju de gamla mallarna...*jippie* Trodde de hade tagit bort dom igen. Så nu kan jag ha VITT VITT VITT igen. Alltid bäst i längden.


Kram Verra

Unknown sa...

Hej gumman och roligt att se dig igen :D Grattis till gubben! KRam

Mycket annat & lite betong sa...

Äntligen!
Så kul att du är tillbaka, jag har saknat dina inlägg och kommentarer.

Hoppas ni hade trevlig födelsedagskväll!
Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...