19 januari 2011

Neosens Rococo - ett par stövlar helt i Bönans smak


Jag har äntligen lyckats få tag på ett par stövlar av märket Neosens Rococo. Hittade ett par via en jättegullig tjej som hette Susanne, hon har en webshop som säljer skor i Danmark som heter Comoshoes. Just nu är det stor rea i shopen så ni kanske också kan göra fynd.

Nu är stövlarna hemma och nu är de mina, de är så vackra och välgjorda. Lädret är underbart och luktar så gott, nu fattas bara ett par svarta benvärmare som man kan köpa till från Neosens.


Nedan lite bilder från Neosens egen webshop, gillar framför allt just Rococoserien men det finns även en del annat som faller mig i smaken. Den där väskan skulle jag inte säga nej till, kika in där för de rear en hel del just nu.


Här i Gammelbo sitter jag och tycker synd om mig själv, jag blir nämligen förkyldare för varje dag som går och hostan river i bröstet. Jag var bombsäker på att jag var på bättringsvägen i måndags, jag har verkligen inte tid att vara sjuk.

Fredrik är i Danmark och på fredag (om jag är på fötterna) ska jag visa vad jag fått av honom i födelsedagspresent. Just nu längtar jag efter honom och han sitter nog på flyget från Köpenhamn vid den här tiden.

I morgon är han hemma och jobbar hela dagen så då ska jag banne mig kurera mig så jag blir frisk. Jag har ju ett grabbrum att fixa klart så att jag kan börja med Esmeraldas rum, vilket jag längtar till så det slipper vara så trångt i vårt sovrum. Jag vill ha space, mycket space.

Hoppas ni mår betydligt bättre än vad jag gör just nu! ;-)

13 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Vilka snygga stövlar, de där förstår jag att du föll i farstun för. Skall kika in där, för den där väskan skulle jag inte ha något emot att vara ägare till.
Krya på dig .
Kram Susanne

Camilla sa...

OAW! Helt i min smak. Har inte sett dessa förut. Blev helt till mig i de stövletterna med rosett bak. Kan inte hitta dem någonstans på nätet. Suck!! Krya på dig!

Karin sa...

Hej!

Alldeles underbara skor...jag bara undrar hur är dom i storleken, bred - smal läst...har du bred, smal fot och har du i så fall din vanliga storlek ???

Blev bara sååå frestad att köpa ett par...de är alldeles ljuvliga...som små smycken :)
...och krya på dig!

Unknown sa...

Camilla: Sök på neosens och syrah så hittar du dessa och fler liknande i andra färger.

Karin: Jag har korta fötter, inte direkt breda men knappast smala heller. Sen har jag rätt högt ovanför fotvalvet liksom, jag vet inte riktigt vad det heter. Min storlek är 38-39 beroende på typ av skor, dessa har jag 39 på.

Jag tycker de är normala till aningens lite stora i storleken men jag skulle knappast inte chansa på att komma i ett par 38:or.

Skorna är väldigt stadiga och känns dyrbara och ordentligt gjorda, men så är det ju spanskt också. *ler*

Hoppas det var svar så du förstår.

Kraaaam

Camilla sa...

Åh, tack! Är det någon som beställt från denna nätshop? Tänk om man kunde få tag i dem i Spanien...Ska dit om ett par veckor.

Unknown sa...

Snygga! Väskan är ju riktigt fin! Tänker dock INTE gå in och titta där, ska inte handla nåt mer nu;) Krya på dig:) Kram

Unknown sa...

Camilla: De finns säkert att få tag på i Spanien. Om du går in på deras hemsida, www.neosens.com så kan du klicka dig vidare och sen kolla vilka ställen i Spanien som säljer skorna.

Kraaaam

Lingonberrie sa...

Åh, krya på dig. Hoppas att hosta och snuva ger sig genast!!!
jättefina bilder på stövlar...svårt att låta bli att önska sig..

kramar!!!

Jenny sa...

Wow! Vilka coola pjuk!!

Hoppas du kryar på dig Vännen!


Kraam Jenny

Jenny sa...

pjuck ska det ju stå;)

Kraam J

Unknown sa...

Wow, det var verkligen bland de snyggaste skor jag sett,...det där märket måste jag kolla in.
Camilla

Designe sa...

Oj, så snyggt! Helt i min smak oxå! Nu måste jag kolla lite närmare! Krya på dig! Kram :)

Carinale sa...

Ehhhh, njae - hmpf..
Alltså, liksom.
Sorry Kaffebönan, dessa hamnar inte på min topptiolista...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...