8 januari 2011

Grattis Johanna ~ 20 år i dag!


I dag fyller min lilla Johanna 20 år och får som ni förstår numera handla på Bolaget, herregud vart tog åren vägen? Det känns i alla fall inte som om det var 20 år sedan man låg på BB i Falun med världens sötaste lilla bebis vid sin sida.

Bilden är från hennes Student i våras, numera pluggar hon på Högskolan Dalarna och läser Grafisk Design. Där träffar hon mina gamla lärare och läser även en hel del kurser som jag har läst när jag gick IT-programmet.

Medans vi njuter av att ha Johanna hos oss i dag på hennes födelsedag så att vi kan fira henne med Tacopaj och Marängsviss, så vill jag påminna om att i dag är sista dagen för att delta i min utlottning.

Jag återkommer till veckan med vinnarna och tills dess, ha en fortsatt härlig helg!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till stora dottern:)
Jag har börjat läsa din svärmors bok på jobbet. Skrattar högt ibland, kunderna tror nog att jag är knäpp! Besiktningen av Gurksnutten är ju en klassiker!! Kram

Lingonberrie sa...

Grattis till Johanna!
20års dagen känns som då är man vuxen, eller i allafall en bra bit på väg.
Och grattis till dig som har en så fin dotter.
Trevlig helg!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Stort grattis till din fina och duktiga dotter!! Hoppas hon har en toppendag, tacos o marängschwiss låter smarrigt!

Håller tummarna hårt i din utlottning!

Kraam Jenny

Carinale sa...

Sådan mor sådan dotter, jösses så lika ni är :)

Å e du helt galen, vadå motionera =(, det är inte kul inte på något sätt.
De e själva tusan att jag inte kan förlika mig med att det är just det som krävs, eller så ger jag tusan i att äta. Fakta är att det är mer lockande än att ställa mig på träningscyklen...

Kramma

andi sa...

Grattis till Johanna! :)
Jag tycker min flicka blivit stor som ska fylla 6 år snart!

Kram
Anki

andi sa...

Förresten, har du bytit typsnitt? :)

Designe sa...

Oj, ja tiden går fort! Grattis grattis! Hoppas du haft det bra under helgerna! Lite skönt att komma igång igen..inte bra att va ledig för länge! Kram :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...