21 januari 2011

Molly i födelsedagspaketet


Av Fredrik fick jag denna molly i födelsedagspresent. Jag fick välja själv och vi klickade hem den från Tintinstyle redan på söndagen innan han åkte till Köpenhamn. Den fanns på min önskelista och färgvalet har inte varit det lättaste den här säsongen.

Oj så mycket vackra färger alla velourplagg finns i den här kollektionen, tur i oturen så går flera färger bort pga inget att kombinera med i garderoben. Detta till trots gör ju inte att man gotta sig hur vackra färgerna är. ;-)

# 577 Ka-ching pocket dress ~ chalk


Eftersom Fredrik var i Köpenhamn över min födelsedag så lovade han att kolla in rea i Mollybutiken, halva priset är ju inte att förakta för några mollysar. Underbar som han är köpte han så klart något vackert till mig, det visar jag nästa vecka någon gång.

I dag har jag hämtat Sebbe vid tåget i Linde och där hjälpte han mig handla. Fredrik är i Strömstad på Kick-off men kommer hem i morgon eftermiddag så i kväll är det bara jag, Esmeralda och mina grabbar.

Hade tänkt att jag skulle plantera om blommor i helgen men eftersom jag fortfarande är trött av förkylningen har jag skjutit på det till veckan. Har ni börjat plantera om blommorna än eller är det något ni bara gör när det behövs?

Blomplantering eller inte, ha nu en kanonhelg allihopa!

13 kommentarer:

bakom berget sa...

Grattis till födelsedagen! Ha en fin kväll!
Kram Åsa.

Annelie sa...

Vad fin present! (fick också en pocket fast grön i present) Roligt maken kom hem med en påse ocskå..du får visa senare!
Planterar om blommor gör jag sällan före feb/mars någon gång. Så det kan du väl gott vänta lite med..
Ha en mysig kväll!
Kram

Rosor och Pioner sa...

GRATTIS på födelsedagen och trevlig helg. Så du har också varit i Linde idag, det har jag med:)
Kram Susanne

Unknown sa...

Annelie: Ja visst är det roligt med presenter...fast nu dröjer det ju ett helt år igen. ;-)

Ka-chingerna finns ju i så otroligt många vackra färger, har just sett att även light indigo kommer trots att den inte finns bland OM's egna bilder.

Det var många år sen jag var så seriös att jag planterade om allt på en gång, de senaste åren har det blivit när jag har fått tid. I år tänkte jag mer på att vara ute i tid så att jag skulle vara av med det sen och kunde kasta mig på nästa pryl.

Ha en mysig kväll du med!

Kraaaam

Mollymera sa...

:""":*GRATTIS*:""":
Vilken ljuvlig present ;-)Så nyfiken jag blir på påsens innehåll. Den där påsen är så fin. Min påse från OM butiken i Köpenhamn hänger på en krok på väggen.
Kraaam

Unknown sa...

Vilken fin present:) Kram och trevlig helg!

Jenny sa...

Halloj Vännen!
Åh lyckliga du som fick den fiiina;)
Ser fram emot att få se vad Fredrik hade med sig hem från Köpenhamn:)

Ha en mysig lördagkväll på Gammelbo!

Kraam från oss på Kråkered

Lingonberrie sa...

Grattis, grattis, grattis!!
Fint färgval av alla fjorton :-)
Den kommer nog att bli välanvänd.-)

kramar och ha en fin kväll!!!!

andi sa...

Hej!
Tack för hälsningen :)
Fin blus.
*Grattis i efterskott!* får jag säga!

Blomomplantering är jag nog tyvärr inte så noga med :/

Kramar

Pilgården-Susanne sa...

Nä nu är det dags att du mannekängar på bloggen!!! Du som har sååå mycket fint! Grattis förresten!!! Har varit i Stockholm i helgen, på formex bla. Nu ska jag sussa det snurrar i huvudet.
Kram Susanne

Johanssonskan sa...

Hej

Har sett dej massor med gånger i olika bloggar, men sen har du varit spårlöst försvunnen så din blogg har jag bara varit inne på någon enstaka gång, men NU "stalkar" jag & lägger upp dej på min läslista så jag inte missar något av dina fina inlägg :-)om det är ok :-)
/Åsa

Designe sa...

Den var jättefin! Så snällt att han köpte en överraskning oxå! Du har en del Odd Molly va?! :) Jag väntar med spänning på butiken som ska sälja odd molly i min stad!

Just ja, plantera om blommor ja...det gör jag inte varje år...brukar tyvärr inte ske förrän längre fram på våren då jag ändå planterar om mina övervintrade pellisar..de tar jag handom i alla fall! :) ha en fin vecka! Kram

Carinale sa...

Tjena igen Snällo!
Nu är jag snart den enda Mollyisten som inte har någon Ka Ching, staaaackars mig hehe...
Får hoppas att det kommer finnas kvar några till rean någon gång i vår, så det löser sig nog :)

Du, bara en fråga.
Finns det någon helg framöver som ni inte kommer vara henne, tänker då på på februari, mars eller april???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...