31 januari 2011

REA på smycken hos DeepFling



DeepFling firar 6 år och rear ut en massa vackra smycken. Själv är jag svag för Pilgrim så jag kunde inte motstå erbjudandet utan klickade hem ett litet armband och några belocker i går kväll. Om ni klickar på bilden så kommer ni till deras affär och kan se utbudet av smycken, om ni skulle behöva fråga något så kan man skriva på svenska, då det är en svensk tjej och hennes kille som har affären.

Längre inlägg än så här blir det inte i dag då jag är så fruktansvärt trött att jag bara längtar till sängen. Jag och Esmeralda ska snart hoppa i säng och se lite tv innan vi slocknar, det är främst Scooby Doo som lockar kvart i åtta.

Vi höres mina vänner, ha det nu bra!

12 kommentarer:

Lingonberrie sa...

sov så gott! Hoppas energin återvänder i morgon.

kram

Unknown sa...

Vi ses i morgon:) Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas du känner dig piggare idag! (själv sitter jag och är hur seg som helst;))

Jag gillar oxå Pilgrims smycken! Ska ta o kika in i den här butiken du tipsar om.

Ha en mysig kväll på Gammelbo!

Kraam från Kråkeredarna!

Carinale sa...

Tjing tjong!
Har varit i kontakt med Deep Fling någon gång via mail på svenska (eftersom min engelska är så kass), har skrivit två gånger men inte fått svar.

Smycken är fint men jag har fått för mig att jag inte passar i för mycket av dem, att jag ser krimskramsig ut i för mycket bling bling....

Å så jädrans mycket vettetusan om jag varit med om, inte mer än normalt skulle jag säga.
Å va ?!??!
Menar du att du hade en bakdel när du var 17, vart tog den vägen mån tro ;)
Ang. viktmål så upplevde jag dig som ganska späd, storbystad men i övrigt späd och har man stl.1 i kjol så är man inget annat än just späd...

Ang. mat så äter jag och Perre för stora portioner, jag vet.
Däremot äter inte våra gäster lika stora portioner, då blir det mat kvar och jag känner mig som en mindre lyckad kock.

Det var alles för idag
Kraaam
/Carina

Mycket annat & lite betong sa...

Oj, så eländigt det är hos dig idag!
Men du ska se att i morgon är det säkert bättre igen! Att plantera om blommor känns lite vår.

Jag gillar också Pilgrim, har några smycken därifrån. Men nu är jag sugen på att försöka göra egna smycken.

Här är det också halt och det har varit väldigt blåsigt idag.
Nej, allt är inte så ljust som det ser ut, saknar vår hund mycket.

Ha det så jättebra!
Agneta

Designe sa...

Härligt! Jag gillar oxå pilgrim! Klart du får söka bloggar hos mig! :) Ingen fara...
Kolla in min blogglista..ska fundera vilka som har den stil du söker men definitivt Målargården, Nordingården, Norrfrid, Huset vid ån mfl. Tack förresten för att du gillar min stil med färg och mönstrade tapeter! :)
Ha en bra dag! Kram :)

Designe sa...

Ett tips till...Where the forest ends! :)

Unknown sa...

Hörrödu Bönan, den där fina klänningen, vart hade du hittat den på förbokning? Kram!

Rosor och Pioner sa...

Tittar in och önskar dig en trevlig lördagkväll
Stor kram Susanne

Mycket annat & lite betong sa...

Hoppas du känner dig bättre nu!

Ha en mysig kväll!
Agneta

Carinale sa...

Tjing tjong igen!
Studsade bara in för att se om det hänt något nytt på bloggfronten i Gammelbo.
Jag är fortsatt usel på smycket, så Deep Fling får inte min röst eller pengar heller (som om jag hade några...)

Rosor och Pioner sa...

Hejsan,
Ja, jag håller på med redovisning och det är bara du hör av dig om du behöver hjälp. Bokföringen är nog inga problem men stöter du på patrull vid deklarationen med alla bilagor, hör av dig så hjälper jag dig...om du vill.
En stor kraaam från mig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...