12 januari 2011

And the Winners are...........


Grattis Mia!
med
Aladåbformen är din.

Grattis Vildrosen!
du vann
Mollyscarfen.


Ett jättetack till alla Er som ville vara med i min utlottning, det känns jättebra att så många ville vara med. Om vinnarna läser detta så hör av Er till mig via mail, hör jag inget så mailar jag. ;-)

Här i Gammelbo börjar livet åter gå sin gilla gång och allt vardagsliv bli sig likt. Eder undertecknad återkommer på fredag med ett litet pottpurri av vad som hänt under jullovet.

Tills dess, ha det bäst!

7 kommentarer:

Felix sa...

God fortsättning! Här ser man vad man har missat när man inte har tid att blogga mellan alla släktkalas. Vilken fin utlottning du har haft. Hoppas det blir någon mera chans... ;-)

Vinterhälsningar
Elisabet

Carinale sa...

Hej hej, vill bara slänga in en kraaam :)

Jenny sa...

Hej Vännen!
Kul att höra från dig igen!
Stoort grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling!

Ser fram emot kommande inlägg om er ledighet!

Roligt att du är med o tävlar hos mig:)

Kraam Jenny

Hobbykällaren sa...

Grattis, grattis till vinnarna, och tack för en fin tävling.
Ha en bra dag. Kramar från oss.

Rosor och Pioner sa...

Har jag vunnit...vad GLAAAD jag blir!!! Tack!!
Mailar dig min adress.
Stor kram från en lycklig vinnare.

Fröken Abbe sa...

Hej Maria!
Jag tror tunikan fanns i storlek 4. Jag har ingen aning om de skickar, men de är måna om att sälja så varför inte? Prova Märkesbutiken i Båstad.
Kram

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Så jag har vunnit :) Tackar!!
Det har jag missat,virrpanna som jag är *ler* Kolalt in till dig nästa varje dag, men måste missat igår...

Mailar dig min adress.

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...