26 januari 2011

Från Mollybutiken i Köpenhamn


Mr Odd Molly gjorde ett litet besök på Svaertegade i Köpenhamn där det var halva priset och sånt gillar man ju. Dessa tre små söta paket fick han med sig hem därifrån till mig, det var nog någon sorts bonus för att jag fyllde år den veckan. *happy*


Innehållet i de tre små söta paketen visade sig vara 2 saker jag önskat mig och en sak som Fredrik valt själv:

# 255 Suiteheart minidress - dark indigo

# 257 Suiteheart minitank - lite indigo

# 764A Dolce skirt - lite indigo


Här har varit kallt inne i dag, måste nog elda i morgon tror jag. I kväll gjorde jag en liten brasa i öppna spisen bara för att Esmeralda satt på golvet och lekte med duplo. Själv satt jag och tittade på det allra sista avsnittet av Morden i Midsommer. Gud vad jag kommer att sakna den karl'n, sådana deckare görs inte nu-för-tiden tänkte jag skriva. *haha*

Nu måste jag gå och se vad den lilla har för sig, det är dags att stoppa henne i säng.

Önskar er en mysig onsdagskväll!

8 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Oj, vad lyxigt att bli bortskämd så där! Härligt!
Kram

Unknown sa...

Vill också ha en man som handlar sånt åt mig:) Fina saker han fick med sig hem! Kram!

Lingonberrie sa...

Så finfina grejor. Tänk jag var just där i dag och fick också med mig , crysalisen och underkjolen i den ljusblå färgen.
Vilken fin man du har :-)
kraaaaam!

Carinale sa...

Tjena Gumsan, jädrars vad värst generös Herr Kaffeman e då - grattis grattis.
Provade en sån där Minidress i stl.4 som var för liten, söker fortsatt med ljus och lykta efter en rosa Spoiler dress i stl.4 - håller du ögonen öppna =)

Visst e snooza underbart...
Jag har läst mail och besvarat mail.
Kraam

Jenny sa...

Halloj Vännen!
Har sagt det förut, din Fredrik är verkligen en 10-poängare suck;)
Vilka ljuvliga Mollysar han hade med sig till sin älskling!

Morden i Midsomer gillar jag oxå, det är en sån där härlig Engelsk serie som man bara måste se:)

Kraam Jenny

Stina sa...

Underbart vackra saker.:-) Kram Stina

I mina gömmor sa...

Åh vad fina kläder! Inte dåligt att få så fina presenter!

Unknown sa...

Ohhh vilken lyx!! Det gäller nog att hamstra dessa godheter då det ryktas om att de skall försvinna tyvärr. Kram du ljuvliga!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...