17 januari 2011

Odd Molly Spring 2011


Våren bjuder på mycket vackert från Odd Molly, här kommer ett urval av det som jag tycker är allra vackrast. Att jag är barnsligt förtjust i rosa lär väl ingen missa kan jag tro. ;-)

Här i Gammelbo är det blidväder och all snö på gården smälter och det blir både halt och sörjigt. Jag gillar det inte måste jag erkänna, vill hellre ha vinter med vit vacker snö i träden när det är vintermånad. Först i mars kan jag tänka mig takdropp och smältande snö tillsammans med sjungande fåglar men nu vill jag ha vitt, vitt, vitt.

På återseende mina vänner och ha nu en mysig vecka och en liten speciell hälsning till er som är duktiga och tränar, på onsdag ska jag smyga igång igen och då hoppas jag ha snorat klart för den här gången.

19 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

mmmm en hel del läckerbitar - hur välja?

KRAMAR

Carinale sa...

Hej på dig Kaffebönan!
Ja det finns väldans mycket snyggt till våren, jeansen går dock tvärbort eftersom jag inte alls kan ha låga modeller, några andra likaså då jag på direkten kan se att de på mig kommer vara allt annat än figursmickrande.
Lyllos dig som fått ännu en gåva :)

Kraam
/Carina

Carinale sa...

Hmm, så gissar jag på den översta och i andra hand en wrap :)

Å när fyller du år???

Carinale sa...

He he, jag fick 'sneute' - nästan som snö ute :)

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen min älskade kvinna....Hoppas Mollyn kan fungera som en ersättning nu när jag är tillbaka i Köpenhamn...

Din egen Mr OddMolly

Annelie sa...

Minsann..GRATTIS på din födelsedag!!
Visst kommer det mycket snyggt i vår, säger som Bina..hur skall man kunna välja?!
Ha en skön kväll!
Kram

vadmalen sa...

Vilka underbara kläder!!!
Skulle gärna vilja ha det mesta av vad du visar.
Kram
Birgit

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ååh vad mycket snyggt, här har du en till som gillar rosa;)

Ha det gott!

Kraam Jenny

Unknown sa...

Mycket fint där! Kram

Mollymera sa...

Åhh, massor av finingar!! En till som älskar rosa!
Kram

Lingonberrie sa...

Grattis på födelsedagen!!!
Kram!

Helena sa...

Grattis grattis min syster yster.

Kramar i massor!!!

Mycket annat & lite betong sa...

Snyggt!

Och STORT grattis!

Nu måste jag till jobbet!

Ha en bra dag!
Agneta

Rosor och Pioner sa...

Hej,
Så mycket fina kläder från Odd Molly, den första bilden ...vill bara ha.
Tack för tipset ang målning och jag tar till mig det och målar med pensel.
Vinsten kom igår...åh så fin och ännu en gång TACK.
Ser att du bor i Gammelbo, tidigare i år tittade vi på ett hus där:-)), iom att vi vill flytta tillbaka mot Kopparbergshållet/Löa, jag är från de trakterna.
Ha en bra dag
Kram Susanne

Unknown sa...

Hej gumman och grattis!!! Läste inne hos din käraste Mr Odd Molly. Vilken pärla! Måste nog fan skicka talibanen på skola hos Mr Molly en sväng. Han vet hur stenen skall slipas låter det som hahahah ;) KRAMAR på dig du ljuvliga kvinna! <3

andi sa...

Supersnygga kläder! :)Och fin ny header, men jag hade för mig att du hade en annan stil på texten...

Hm, jag har inte börjat träna än, har oxå snorat ett par dar nu. Men jag hoppas komma igång snart.
Tycker för övrigt som du, att det ska vara VITT ute :)

Kramar

Designe sa...

Hej du Odd Molly!:) Såå mycket fint! Jag gillar oxå rosa!..fick mig en tunika på posten idag i mörkt puderrosa, en Love Forever!:) Jag vill inte heller ha takdropp förrän i mars, vill ha en helt vanlig vinter jag med till dess! Kram :)

Carinale sa...

Men din rackare så var det igår du fyllde år och ingenting säger du - hur ska man då kunna sjunga en truddelutt, skicka blommor och choklad hade du tänkt dig ?

Grattiskraaam så här lite i efterskott till dig
/Carina

Mille sa...

Men gisses, de rosa mameluckerna måste jag ju bara ha...!!
Kul blogg, första gången jag är här. Tittar nog in igen någon dag :)
Hälsningar
Mille

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...