29 januari 2010

Ett litet rosa paket hade brevbäraren med sig till mig häromdagen

Ja det har ju blivit några paket på sistone och det här paketet kändes jättebra att få. Jag har ju min Spoiler underskirt i rose på Tradera för att den var för stor, men som tur var så hittade jag en i rätt storlek på rea i den Holländska nätbutiken EB&VLOED. Jättegulligt inslaget och de hade skickat med en fransk tvål med rosdoft - rekommenderas verkligen.

Dessutom så hittade jag en en Velour hood, även den till halva priset och den passar ju ihop med mina Velour frill pant som Mr Odd Molly köpte till mig på rean i OM-butiken i Sthlm. Jag vet inte om jag ska kalla honom det för i sitt senaste blogginlägg så heter han plötsligt SnöModd Olly efter att ha skottat snö i 3 timmar så jag slapp. *ler mycket belåtet*

För övrigt försöker jag lägga in så mycket jag bara hinner på Tradera och nedan finns ett litet smakprov. Mina auktioner finner ni här.

Till sist så vill jag tack supergoa Katinka som skickat en award vidare till mig, trots den nybörjare jag faktiskt är. Med awarden kommer lite annat så jag måste be att få återkomma i ett inlägg om allt. Det känns ju inte riktigt som om jag förtjänar den här awarden så jag får väl se till att jag gör det genom att bli en riktigt kreativ blogger. I alla fall så värmer det gott och ger mig bränsle för fortsatt bloggning. =)

Nu ska jag snart skjutsa sonen till en kompis för de ska lana, vad annars?! *dessa tonåringar*

Ha en härlig och mysig helg nu allihopa!

6 kommentarer:

Peggy sa...

Ojoj vad en massa fint du har handlat :-) Jag hade sökt ett nytt jobb och var på intervju i morse och i eftermiddags ringde chefen och sa att jobbet var mitt :-) Jag ska vara med och starta upp ett nytt boende för människor med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar...oj det är ett långt ord :-)
Ha en fin kväll!
Kram!

Ingrid sa...

Åh rosa, jag är ju halvgalen i den färgen. Helst den ljusa...mums!

Bihålrona är bättre nu sedan jag fick annan antibiotika. Tack och lov!

~Livet i byn

Unknown sa...

Jo då, jag har bakat. Bullar och sockerkaka. Resten har Ica bakat;) Trevlig helg! Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
SnöModdOlly..hihi! Bra namn;)

Vilka vackra plagg, den där velourtanken har jag oxå fast i mörkgrå..vad fiin den är i rosa!

Nu ska jag in o kika på dina auktioner på Tradera!

Ha en trevlig söndag!

Stor kram!

Jenny

K. sa...

Vad mycket fint du köpt Maria. Det där med tvålen är ju bara för underbart gulligt. Och du har kanske inte bloggat så länge, men awarden förtjänar du verkligen ska du veta. Kram

Carinale sa...

Hej igen :)
Kom på att jag missat att 'tacka' fär tipset om länken till den holländska webbbutiken.
Beställde en rosa (även jag har vuxit fram till att bli lite av en rosafantast) t-shirt. Har letat å varit med på en del auktioner men den har dragit iväg i pris, så 350:- iofs plus frakt på 100:- är ett bra pris för en ny tröja.

Ha en bra sändag
/Carina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...