27 januari 2010

Paketet vars innehåll luktade så gudomligt


Undrar i mitt stilla sinne hur många som trodde paketet innehöll en parfym eller dylikt. =)

Men se det var fel, däremot finns det ju de som gissar alldeles rätt, gulliga Linda G t ex. med bloggen Life of Linda, som precis förstod vad jag menade med att det luktade sååå gott.

Självklart så var det en Odd Molly, nämligen:

# 230 Fonda dress ~ almost black

En så vansinnigt användbar och vacker tunika, den passar en myspys som jag som handen i handsken. Nu smet den förstås åt lite upptill men det ska vi nog snart råda bot på. *hehe*

Veckans tulpaner hemma hos mig är röda och inte fullt så utslagna som jag vill ha dem, men det kommer tids nog. Jag njuter av dem till fullo varje dag och skickar lite cybertulpaner till alla vintertrötta människor där ute i vårt vackra land som har svårt att stiga upp på morgnarna, ingen nämnd och ingen glömd.

Ha en mysig kväll med snöskottning ni som måste fixa sånt, antar att snön vräker ner hos er också och till er andra, ha det mysigt i vetskapen om att någon annan skottar! ;-)

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Så rackarns snygg, jag väntar och väntar på mina. Undrar vad posten gjort av paketen?

~Livet i byn

Helena sa...

Åh, har du med skaffat en. Min kommer användas massor. Verkligen ett bra plagg.

K. sa...

Åhh, minsann! Vad kul att du fick den nu! Klart vi alla Mollysystrar ska ha en sådan. Vi är allt tokiga. Kramar i massor!

Ingrid sa...

Mina Fodndor kom i dag :0) Dock doftlösa både två men helt underbara!!

~Livet i byn

Ingrid sa...

Nääää inte spola bihålorna =0( Livrädd att hamna där...

Fick ny antibiotika i går och det känns lättare i dag.

~Livet i byn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...