3 januari 2010

Förmiddagsvy från sovrummet

Hallå!

Bloggerskan börjar få grepp om programmet. I dag åkte den röda pärmen med etiketten web-design fram och vips så trillade det ner lite pengar. Så det går år rätt håll i alla fall även om det går sakta och jag lägger in en liten brasklapp om att det kommer att ändras en hel del även framöver.

En liten bild kom det med i alla fall, den visar vad jag ser från mitt sovrumsfönster varje morgon när jag vaknar. Just denna bild är tagen i dag på förmiddagen och min älskade sambo finns med. Han har just kört fast med bilen och kärran och snart kommer han in och vill ha hjälp med att komma därifrån. *hihi*

Han måste nämligen hämta ved så vi har något att elda med, annars fryser vi. Så är det att bo på landet. ;-)


Nu måste här göras lite nytta. Ingen ro och ingen vila, bara gno och bara ila.

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...